• Forum Header
  • Topics not covered in other forums.
captaintony
Platinum Boarder
Posts:3691

Re: Whats for breakfast?

#23233 3 years, 5 months ago
DeadHead420 wrote:
I am officially ENDING this topic with maximum DH420 authority. Nobody cares what anybody eats.lol.

MWAHAHAHAHAHAAAAA I EAT ELEPHANT ANUS. (look up hyena eating elephant ass on youtube)


I bet you do eat elephant anus. I heard you were banned from several zoos.
DeadHead420
Platinum Boarder
Posts:1784
More negative karma please =-)

Re: Whats for breakfast?

#23245 3 years, 5 months ago
captaintony wrote:
DeadHead420 wrote:
I am officially ENDING this topic with maximum DH420 authority. Nobody cares what anybody eats.lol.

MWAHAHAHAHAHAAAAA I EAT ELEPHANT ANUS. (look up hyena eating elephant ass on youtube)


I bet you do eat elephant anus. I heard you were banned from several zoos.


Im banned from zoos in 7 states, and banned from petting zoos worldwide. =-)

P.S. Anybody wanna break in to a zoo and liberate a rhino?

P.P.S If you dont like my fire dont come around cus im gonna burn one dowwnn

P.P.P.S I love you all. Just kidding. I hope you all spontaneously combust. Juuuust kidding...or am I?. haha
intothesun
Visitor

Re: Whats for breakfast?

#23247 3 years, 5 months ago
French toast made with raisin challah bread/strawberries, powdered sugar and OJ
"Get yourself a powdered charge and seal that silver line."
DancingBear
Senior Boarder
Posts:306

Re: Whats for breakfast?

#23251 3 years, 5 months ago
Well, since i can't eat anything heavy before noon (puts me to sleep.....its gotta b this crazy native american dna) it'll be a Hemp Protein shake for me:)
Can't talk to you without talkin' to me. Were guilty of the same ol' things.
wlewis
Platinum Boarder
Posts:6476

Re: Whats for breakfast?

#23822 3 years, 5 months ago
opium and nitrous oxide
who else is gonna bring you, a broken arrow?
The following user(s) said Thank You: ruby_claire, DeadHead420
skidoo
Gold Boarder
Posts:928
skidoo, skidoo.....ski-doo doo doodlie doo doo doo

Re: Whats for breakfast?

#23866 3 years, 5 months ago
up all night trying to get Meyer Sound Constellation working, crazy mike and i tried to Jerry-rig (doin' that rag....playing in background via Walkman rigged to Lloyd's 8 track cassette unit) the Osterizer motor to replace turntable drive.....she no work joe. mr stains of course no help due to heavy catnipping, he got hung up on Louvin Bros "Satan is Real" and commenced to a quasi-freak out. him being raised in the Baptist tradition you understand.

so indeed ready for breakfast. Big Guy Omelette. Diced Hempler's 75th Anniversary bacon, with diced (tight) onions, green peppers and potatoes with butter and olive oil, you can add some spice if you like touch tarragon or italian seasoning is good pepper to taste. all brown nicely, then add 3 Wilcox Bros eggs whipped up with 2 tablespoons cold water. this is in an iron fry pan. then broil in oven, light brown bubbly on top, edges separate from pan hot oil bubbling up. add cheese if you like on top, melt for a bit. serve with stack of toast, no butter for me, nice fresh ketchup organic for me. pot of coffee, assorted newspapers ny times, Pravda, Real Change, Ajax-Pickering News Advertiser, Hong Kong Daily, Mumbai Round-up, Kampala Times-Picayune etc etc.
ruby_claire
Senior Boarder
Posts:420
Neon Light Diamond

Re: Whats for breakfast?

#23894 3 years, 5 months ago
This morning I had a breakfast staple, Captain Crunch.

The sugar should keep me buzzing for a quick minute
standing on the moon
with nothing left to do
a lovely view of heaven
but i'd rather be with you
skidoo
Gold Boarder
Posts:928
skidoo, skidoo.....ski-doo doo doodlie doo doo doo

Re: Whats for breakfast?

#23954 3 years, 5 months ago
speaking of corned beef hash. my pre-shoreline show breakfast will either be corned beef hash or egg bacon 'n' cheese sandwich at the pinecrest Geary St. union sq......maybe some mid-morning cocktails at the Gold Dust Lounge nearby then the Buddha Bar Grant & Jackson.....me, Sonny, Mei-Li will need to listen to "Candyman" on the juke in preparation. we'll have a shot of Jameson, Mei-Li's favourite, & Sonny will show me some really hep Lindy Hop moves

can't wait
intothesun
Visitor

Re: Whats for breakfast?

#24068 3 years, 5 months ago
Thats it !!! all this corned beef hash talk, damn, i gotta have some...im going to the diner for breakfast. Maybe i'll just eat that and a cup of OJ. It's soooo gooood!!!!
Time to create page: 0.23 seconds