• Forum Header
  • Topics not covered in other forums.
Denver Man
Platinum Boarder
Posts:7502
On the day I was born daddy sat down and cried

Re: BROKEN ARROW!!!

#220165 1 year, 8 months ago
Alright you talked me into it ... now I am wanting to hear it!!
I went walkin' out last summer
Tryin' to find a breath of air
I went walkin' on the mountain
A friend had told me I'd find you there
splatter_face
Platinum Boarder
Posts:2322

Re: BROKEN ARROW!!!

#220173 1 year, 8 months ago
Here is a killer show and pretty nice "Day Job" I was listening to the other day

archive.org/details/gd82-08-28.sbd.lai.2333.sbefail.shnf
.....nine mile skid on a ten mile ride
Last Edit: 1 year, 8 months ago by splatter_face.
The following user(s) said Thank You: Denver Man, Bilbo
wlewis
Platinum Boarder
Posts:6472

Re: BROKEN ARROW!!!

#220175 1 year, 8 months ago
^^^dude i was just listening to that. it's the 10 yr anniv of creamery benefit right? and it's the FIRST day job
who else is gonna bring you, a broken arrow?
DancingTurtle
Platinum Boarder
Posts:1688

Re: BROKEN ARROW!!!

#220176 1 year, 8 months ago
Congratulations Bert I'm sure it was well woth the wait.
splatter_face
Platinum Boarder
Posts:2322

Re: BROKEN ARROW!!!

#220177 1 year, 8 months ago
wlewis wrote:
^^^dude i was just listening to that. it's the 10 yr anniv of creamery benefit right? and it's the FIRST day job


Yeah, man. First Day Job and WLAFA! I love the shows that start off with Bertha!
.....nine mile skid on a ten mile ride
Last Edit: 1 year, 8 months ago by splatter_face.
Bilbo
Senior Boarder
Posts:586
They Love eachother...

Re: BROKEN ARROW!!!

#220191 1 year, 8 months ago
We were just at that spot not too long ago with other FFF members that we met there.....what a beautiful setting for a

long trip through the woods. . Lucky Old Sun can still kinda feel the vibes resonating on the big field.

Thanks again Cindy. Seeya NY's!

Imho, musically a rockin' song by the way....lyrically?...nsm...

By the way....niice intro Ken!
Peals of fragile thunder...keeping time...
Last Edit: 1 year, 8 months ago by Bilbo.
patchmyfurthur
Platinum Boarder
Posts:3353

Re: BROKEN ARROW!!!

#220198 1 year, 8 months ago
they busted out Blues For Allah too. That would be nice to catch at some Furthur shows.
wlewis
Platinum Boarder
Posts:6472

Re: BROKEN ARROW!!!

#220203 1 year, 8 months ago
it was instrumental only patch, no ending refrain either.
who else is gonna bring you, a broken arrow?
splatter_face
Platinum Boarder
Posts:2322

Re: BROKEN ARROW!!!

#220204 1 year, 8 months ago
Sweet Jane went and had a sex change....
.....nine mile skid on a ten mile ride
patchmyfurthur
Platinum Boarder
Posts:3353

Re: BROKEN ARROW!!!

#220207 1 year, 8 months ago
ooohhhh I didn't catch that info. lol
wlewis
Platinum Boarder
Posts:6472

Re: BROKEN ARROW!!!

#220210 1 year, 8 months ago
yeah i mean don't get me wrong it was cool. i thought i heard it somehwere in the jam preceding and leaned over to tim and said "it sounds like blues for allah!" and sure enough they wound down for a nice little instrumental segment. i would love to see furthur breakout a full on version for NYE or broomfield runs
who else is gonna bring you, a broken arrow?
ablebaker
Senior Boarder
Posts:541

Re: BROKEN ARROW!!!

#220211 1 year, 8 months ago
Guys! whats the opener for NYE? My vote Big River:)
Everytime that wheel turn round
bound to cover just a little more ground
Time to create page: 0.50 seconds